,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. augusztus 21.

Napi örömeink

,,Örüljetek az Úrban mindenkor, ismét mondom, örüljetek!" (Fil.4:4)

A legnagyobb fiam 6. éves. Sok jót mesélhetnék róla büszkeségtől dagadó keblekkel, de józan pillanataimban egyszerűen hálát érzek :)), mert Isten megajándékozott vele és kistestvéreivel. Azonban sajnos könnyen elkeseredik, amivel nagy küzdelmet folytatunk. Tudjuk, a keserűség komoly kísértés, és hogy honnan ered. Ezzel bizony fiacskám másokat el tud kedvteleníteni, ahogyan a mi ,,felnőtt" keserűségeink is bánatot okoznak másoknak.

Sokat gondolkodtam, hogyan lehetne ezen változtatni, vagy kizökkenteni őt a rossz érzések bűvköréből. Imádkoztam, és Isten adott egy ötletet, ami jót tett mindannyiunknak. Fogtam egy hatalmas lapot, és a kézműves tevékenységeinkből lepotyogott színes cetliket.

A lapra ráírtam: NAPI ÖRÖMEINK, és kitettem egy jól látható helyre. Majd elkezdtem rajzolni és címszavakat írni, hogy aznap éppen minek örülhetünk.


Hatalmas sikere lett. (Látszik, hogy nem saját ötlet!:)))
Fiam rögtön fel akarta írni rá: ÖRÜLJETEK MINDENKOR, és a BOLDOGOK szót. Utána pedig telerajzolt pár cetlit, amiket kiraktunk. Ez a lap rendszeresen emlékeztet minket, hogy hálával gondoljunk Isten ajándékaira, akármilyen parányinak tűnnek is.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése