,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. augusztus 25.

Jákob álma

,,És ímé én veled vagyok, hogy megőrizzelek téged valahova menéndesz, és visszahozzalak e földre; mert el nem hagylak téged, míg be nem teljesítem a mit néked mondtam."
(I. Móz. 28:15)

Szeretem ezt az igét. Annyi biztatás van benne. Jézus velem van. Mindig. Csak Őt kell választanom. Amikor mellette döntök, semmi sem történhet, ami az üdvösségemet veszélyeztetné. Lehetek elárvult, nincstelen, magányos vándor, mint Jákob ezen az éjszakán. Lehetnek lelki terheim értéktárgyak csomagjai helyett. Az Úrnak mindez nem számít.

Lehetek kicsi, és gyenge. Lehetek kirekesztett a másságom miatt. Lehetek elcsüggedt a jelen állapotomban. De ha Jézust választom, új életet kapok. Az új életben pedig kaphatok szülőket, testvéreket, társakat az egyedül elhordozhatatlan terheim cipeléséhez, otthont, a múlt terheinek elvesztését, méltóságot, erőt.

Mindezt megkaphatom, ha Jézust választom, mert akárhol vagyok, akárhová megyek, Ő visszahoz arra a földre, ahová mindig is vinni akart.

Erről készült az alábbi lap. Felül az angyalok járnak-kelnek a lajtorján, egy mindig tetején áll. Alul egy kicsi sima lapos kő van felragasztva a felirattal: ,,Istennek háza, és az égnek kapuja, Béthel."


Az angyalok sorban kinyithatók, és becsukhatók azzal a módszerrel, amit már gyermekkoromban is nagyon élveztem! :)


Jó tanulást, és örömet az elkészítéséhez!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése