,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. augusztus 19.

Az egyedi ajándék - fényképalbum

,,Minden jó adomány és minden tökéletes ajándék felülről való, és a világosságok Atyjától száll alá, a kinél nincs változás, vagy változásnak árnyéka." (Jakab 1:17)

Jó ajándékot adni és kapni. Sokszor kerestem, mi lenne igazán jó ajándék annak, akit megajándékoznék. De rájöttem, hogy tökéletes ajándékot nem tudok adni. Komoly korlátaim vannak, hiszen ahhoz igazán ismernem kellene a megajándékozni kívánt személyt, időre vagy anyagi forrásra lenne szükségem, meg ki tudja, még mire... Aztán arra is rájöttem, hogy talán nem is a tökéletesség számít, hanem az a szeretet, ami mögötte van. Ha ez nincs, az ajándék értéke már el is veszett.
Még jó, hogy Isten ismer engem, és szeret engem csak azért, mert Ő alkotott, az Övé vagyok. A szívem legelrejtettebb zugait is látja, úgy szeret, ahogyan senki más nem szerethet. Így pontosan tudja, milyen ajándékra van szükségem. A tökéletes ajándék Jézus Krisztus, aki minden ember számára ajándék, általa viszont megkaphatom azokat a különleges ajándékokat, amikre pont akkor, pont az adott élethelyzetben és helyszínen van szükségem. Legutóbb az örömteljes élet leckéiből kaptam párat, hogy akkor is reményteljes maradhassak, amikor látszólag nincs rá okom.:)

Bár a szeretetnyelvek közül az ajándékozás nálam leghátul áll a rangsorban, korábban legszívesebben saját készítésű ajándékokat adtam. Mostanában a nagy családdal járó időhiány visszavetett ugyan ebben, de felvillanyoz, hogy a fiúk is szívesen készítenek ajándékokat, amivel még az együttműködésünket is edzhetjük. Dupla haszon! :))

Ezt a fényképalbumot gyermekkori barátnőm esküvőjére készítettem. Az ajándékkészítést egy interjú előzte meg, melynek során kikérdeztem az ifjú párt a kedvenc dolgaikról:  szín, virág, állat, helység stb. Egy két dologgal feladták a leckét. Távol áll tőlem, hogy avangard albumokat készítsek, így gondban voltam pl. a színekkel, de megszületett. (Mindenki nagy örömére!) Még az esküvői meghívójukat is bedolgoztam, de édesek voltak. Kaptam egy másikat a gyűjteményembe!


Az album alapja otthon fellelhető dobozokból készült, amit ajándékcsomagoló papírral feddtem be, és a meghívó egy darabjával díszítettem.


A kedvenc virágok hajtogatással készültek, a rózsa közepébe is rakható kép. A másik oldalára színes harmonika könyvet készítettem.


A következő oldalon az esküvői meghívóból kivágott idézetek közé tettem a fénykép helyét.


A zöld könyvecske kinyitva sárga színekben pompázik a kedvenc helyszínek képeivel.



Végül egy több lapos kis album került bele, amire a kedvenc állatok matricáit ragasztottam. Kívülről pedig lelakkoztam, hogy elég tartós legyen, és szalagot tettem rá. Reméltem, hogy tetszeni fog. ...És tetszett! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése