,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. december 4.

Ajándékkészítés

,,A mit akartok azért, hogy az emberek ti veletek cselekedjenek, mindazt ti is úgy cselekedjétek azokkal; mert ez a törvény és a próféták" (Máté 7:12)

Szeretek ajándékot kapni és adni is. Különösen értékes, ha saját készítésű, és hasznos is (használati tárgy, lelki táplálék, vagy egyszerűen ehető:)). Persze belátom, hogy ez nem mindig kivitelezhető, főleg, ha nem is ismerem igazán a másik embert. Ezért talán a legfontosabb, hogy szívből jöjjön (vagy menjen :)).

Az utóbbi hónapban sok esemény zajlott körülöttünk. Ennek eredményeként születtek az alábbi ajándékok.
,,Zsírkrétasüti" a fiúknak. 


Pár éve találkoztam először ezzel a gyors, hasznos, olcsó és kedves kis ajándékötlettel. A használat során apró darabokra töredezett színes zsírkrétát muffin formába öntöttem, aztán a kenyér sütés után elzárt, de forró sütőbe tettem pár percre. Amikor jól megpuhult kivettem és lehűtöttem. 


Másnap nagy sikere volt a jól megmarkolható, sokszínű zsírkrétának. A fiúk több papírt telerajzoltak vele. (Még a legkisebb is élvezte.)
 A másik ajándék egy nagynéninek készült. Itt is a zsírkréta az egyik főszereplő. 
A másik pedig az olló. Már gyerekkoromban is élveztem az ilyen ,,papírcsipke"-készítést. A két nagyobb fiú munkájának köszönhető a díszítés. 6x2 részre hajtottuk a papírt. Samu (6 éves) egyesével különböző színűre színezte a négyzeteket, Ferkó (3,5 éves) pedig sok-sok színt használva csíkokban színezett. Aztán összehajtva kivágtuk a mintát, a kész papírcsipkét körbe felragasztottuk a befőttes üvegekre, szalagot kötöttünk az üveg szájára és teamécsest raktunk bele.

Így néz ki fényben:


Így pedig sötétben, égő gyertyával.


Kellemes téli estéket, és vidám napokat kívánok!

Hamarosan Jézus születéstörténetének feldolgozásával jelentkezem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése