,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2015. május 3.

Föld Napja lapbook - Az összkép

1. Ne csináljatok magatoknak bálványokat, se faragott képet, se oszlopot ne emeljetek magatoknak, se kőszobrokat ne állítsatok fel a ti földeteken, hogy meghajoljatok előtte, mert én vagyok az Úr, a ti Istenetek. 
  2. Az én szombatjaimat megtartsátok, és az én szenthelyemet tiszteljétek. Én vagyok az Úr. 
  3. Ha az én rendeléseim szerint jártok, és az én parancsolataimat megtartjátok, és azokat megcselekszitek: 
  4. Esőt adok néktek idejében, és a föld megadja az ő termését, a mező fája is megtermi gyümölcsét. 
  5. És a ti csépléstek ott éri a szüretet, és a szüret ott éri a vetést, és elégségig ehetitek kenyereteket, és bátorságosan lakhattok a ti földeteken. 
  6. Mert békességet adok azon a földön, hogy mikor lefeküsztök, senki fel ne rettentsen; és kipusztítom az ártalmas vadat arról a földről, és fegyver sem megy át a ti földeteken. 
(III. Mózes 26)

Ez az ígéret vonatkozhatna a mára is. De nem vonatkozik. Nem Istenen múlik. Amíg Jézus Krisztus újra eljön, láthatóan marad a rombolás, mert a világ nem őt szolgálja. A Föld Napja bizonyára emlékezteti a világot fontos dolgokra, mi keresztények pedig bánhatunk felelősséggel az Istentől kapott ajándékokkal és nem csupán azért mert számot kell adnunk róla, hanem azért, mert az Úr megadhatja nekünk a kellő tiszteletet és szeretetet a teremtményei iránt.

Íme az összefoglaló a Föld Napja lapbookról.












Szeretettel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése