,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2015. április 3.

Krisztus halála

,,Másnap látá János Jézust ő hozzá menni, és monda: Ímé az Istennek ama báránya, a ki elveszi a világ bűneit!" (János 1:29)

Egy barna színes papír hátuljára bárányt rajzoltam, és egy középső sávtól indulva a két oldalt ellentétes irányba hajtottam harmonikába. A középső sávot pedig felragasztottam egy lapra, amin már előkészítettem egy háttért.


Így a jobb és bal fél egymásba hajtható. 

 

A teljes behajtás után megjelenik a kereszt, és Jézus Krisztus kijelentése:
,,ELVÉGEZTETETT!"


Hála az Úrnak, hogy nem sajnálta odaadni Érted és értem egyetlen Fiát,
hogy bűn nélkül élhess és élhessek mindörökre!

(Vasárnap újra várlak!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése