,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2015. március 26.

Évszakok lapbook 8. - Palántanevelés

,,Azért sem a ki plántál, nem valami, sem a ki öntöz; hanem a növekedést adó Isten."
(I. Korinthus 3:7)

A múlt héten elvetettük a palántának való paradicsom és paprika magokat. Ez minden évben nagy élmény a kölyköknek és nem kis stressz nekem! De nem bánom, hiszen így tanulnak a legtöbbet a munkáról, az egészségről és főleg Isten gondviseléséről. A fiúk élvezettel töltögették a joghurtos poharakba a földet. Majdnem el is jutottunk a magvetésig, de az egyre erősödő virgonckodás miatt inkább útjára bocsátottam a három kertészsegédet, hogy inkább a homokot szórják szanaszét, ne a palántaföldet.


Szóval a magokat most egyedül vetettem el a már megtöltött poharakba.
Egy-két napja pedig már izgatottan nézegetjük, hogyan bújnak ki a kis csíranövénykék.

A gyerekeknek készítettem egy kis emléket a tavaszi lapbookba:
egy joghurtos pohár formájú kis tartót.


A magok csomagolásából kivágott paradicsom és paprika képet kartonra ragasztottam


Mindkettő hátuljára ráragasztottam a saját magjaiból pár szemet. 
Így is tanulgatjuk a magok felismerését.


További csodaszép tavaszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése