,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2017. március 5.

Zákeus

,,Mert azért jött az embernek Fia, hogy megkeresse és megtartsa, a mi elveszett."
(Lk. 19:10 )

Régen tanítottam már házon kívül. Most is inkább a szükség hozta a helyzetet. 
Be kell vallanom azért, hogy bár nem volt feszültségmentes a helyzet, örömömet leltem benne.
A téma adott volt. Zákeus története. (Lukács 19:1-10)
Nagyon szeretem ezt a történetet. 
Ráadásul rengeteg lehetőség van benne a tanítás szempontjából is.

Sok-sok jó ötletet találtam a Pinterest-en. Mind közül azonban az alábbi nyerte meg a tetszésemet. 
(Nyomtattam színezőt is, ha túl hamar végeznénk.)
Alaposan felkészültem. Aztán éjjel....
Olyan rosszul lettem, hogy tudtam, nem tudok másnap tanítani. 
Az Úrnak hála, volt aki átvegye a tanítást és minden csatolmányát. :)


Szóval csak a kézműves részét mutatom itt be, 
és az éneket, amit azért szeretek, mert elmeséli a történet lényegét.

Találtam két rajzolt figurát (Jézus és Zákeus), aztán beszerkesztettem, 
hogy használható legyen.


Az előkészület során kivágtam a lombkoronát, a fatörzset,  
felvágtam és kartonra ragasztottam a figurákat.


Az összeállítás és a színezés a gyerekekre várt.
A fatörzset előre vagy hátra ragasztották, 
majd ki kellett vágni a fatörzsön Jézus figurájának helyét, a lombon pedig Zákeusét.


Utána már csak a játék része maradt, 


amit én később összekötöttem az énekkel.


Következő alkalommal az irgalmas szamaritánus példázatáról lesz szó.
Örömteli tanulást! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése